niedziela, 21 kwietnia 2013



                  Pasterzu mój, me serce się raduje
                   i w słowach tych gorąco Ci dziękuję
                   za Twoją dobroć, Panie mój.


                   Prowadzisz mnie na swe zielone niwy,
                   gdzie nie brak nic, więc jestem tak szczęśliwy
                   i dusza ma nasyca się.


                  Ty poisz mnie, gdy słabnę z utrudzenia,
                  o Panie mój, z przejrzystych wód strumienia,
                  co nigdy nie wyczerpie się.


                 Prowadzisz mnie sprawiedliwości drogą
                 w imieniu swym, a burze mi nie mogą
                 przeszkodzić, gdyż uciszasz  je.


                 A choćbym ja miał iść doliną ciemną,
                 nie boję się, wszak zawsze jesteś ze mną,
                 pociechą mą jest laska twa.


                Tyś jest mój Pan, a dusza moja-Twoją,
                olejkiem swym namaszczasz głowę moją,
                z Twych rąk mi kielich pełen dan.


               Chcę Ciebie czcić w tym życiu wciąż i wszędzie,
               gdyż łaska Twa udziałem moim będzie,
               dopóki tutaj dasz mi żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz