wtorek, 9 kwietnia 2013


Nic tak nie jest potrzebne człowiekowi jak Miłosierdzie Boże - owa miłość łaskawa, współczująca, wynosząca człowieka ponad jego słabość ku nieskończonym wyżynom świętości Boga" (bł. Jan Paweł II).

Pan Jezus mówi:

"Nie znajdzie ludzkość uspokojenia, dopokąd nie zwróci się z ufnością do miłosierdzia Mojego" (Dz 300).

"Nie znajdzie żadna dusza usprawiedliwienia, dopokąd nie zwróci się z ufnością do miłosierdzia Mojego" (Dz 570).

"W tej ostatniej godzinie nic dusza nie ma na swoją obronę, prócz miłosierdzia Mojego" (Dz 1075). 

"Mów światu o Moim miłosierdziu, niech pozna cała ludzkość niezgłębione miłosierdzie Moje" (Dz 848).

"Serce Moje jest miłosierdziem samym. Z tego morza miłosierdzia rozlewają się łaski na świat cały. Wszelka nędza tonie w Moim miłosierdziu, a wszelka łaska tryska z tego źródła - zbawcza i uświęcająca" (Dz 1777).

"W Starym Zakonie wysyłałem proroków do ludu swego z gromami. Dziś wysyłam ciebie do całej ludzkości z Moim miłosierdziem" (Dz 1588).

"Przygotujesz świat na ostateczne przyjście Moje" (Dz 429).

 Jezus pragnie, żeby Jego miłosierdzie głoszone było po całym świecie:

"Dusze, które szerzą cześć miłosierdzia Mojego, osłaniam je przez życie całe, jak czuła matka swe niemowlę, a w godzinę śmierci nie będę im sędzią, ale miłosiernym Zbawicielem" (Dz1075).

Św. Faustyna głosi:

"Niech wszechmoc miłosierdzia Twego, o Panie,rozsławiona będzie po świecie całym,niechaj cześć Jego nigdy nie ustanie,głoś, duszo moja, miłosierdzie Boże z zapałem" (Dz 1298)."Uwielbiaj, duszo moja, miłosierdzie Pana,raduj się w Nim serce moje całe,boś na to przez Niego wybrana,by szerzyć miłosierdzia Jego chwałę" (Dz 1652).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz