sobota, 22 czerwca 2013

                                         Słowa wielkiej polskiej mistyczki Zofia Nosko
"Dnia 15.12.1982 r. w czasie odmawiania koroneczki do Dzieciątka Jezus oczami ducha ujrzałam Pana Jezusa, lat około 4, w długiej niebieskiej szacie, z długimi sięgającymi ramion lokami.
Dziecię Jezus uklękło w powietrzu, złożyło rączki do modlitwy i razem ze mną odmawiało koronkę.Na słowa ''...naucz kochać Boga..."wskazywało paluszkiem do góry i wówczas widziałam oczami ducha jak otwierało się niebo, i widziałam jak liczni święci modlili sę klęcząc, Na słowa ...naucz kochać Boga...'' wszyscy skłaniali głowy do samej ziemi w stronę ognistego tronu, gdzie blask był wielki i piękny. Gdy kończyłam koroneczkę Dziecię Jezus tak powiedziało:
O cokolwiek będziesz prosiła dam Ci, otrzymasz. 
Ta koroneczka jest Moją Miłością. Niebo całe ją odmawia. To sobie zapamiętaj.
Nie odkładaj jej na potem, nie odmawiaj z niechęcią, odmawiaj w rannych godzinach sercem pełnym miłości".

Zofia Nosko, lekarka ze Szczecina , urodzona w święto Niepokalanego Poczęcia Maryi Panny 8.12.1920 r.
Zmarła 5.12.1996. Pozostawiła po sobie 5 tomów książek 9 dotychczas wydanych) - proroctw mistycznych, które zaczynają się wypełniać. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz